
Na mocy 14 ust. 5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego zawiadamia o wyznaczeniu koordynatorów do spraw dostępności, z którymi mogą się Państwo kontaktować we wszelkich sprawach związanych z zapewnieniem osobom ze szczególnymi potrzebami dostępności usług świadczonych przez WITD w Poznaniu:
- Pan Jacek Wiśniewski w zakresie dostępności architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej, o których mowa w art. 6 pkt. 1 i 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- Pan Sławomir Rusiecki w zakresie dostępności cyfrowej, o której mowa w art. 6 pkt. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Do zadań koordynatorów do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez WITD w Poznaniu;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez WITD w Poznaniu, zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności WITD w Poznaniu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe do koordynatorów ds. dostępności:
adres e-mail: dostepnosc@witdpoznan.pl
Tel: 61 656 77 11
DYŻUR TELEFONICZNY
już w najbliższy poniedziałek
Gorzów: 95 72-55-101
Katowice: 32 42-88-150
Kraków: 12 416-51-22
Radom: 48 629-87-43
ZGŁOŚ KONTROLĘ
AUTOKARU
INFORMACJE
O FOTORADARACH
Delegatura Wielkopolska GITD
22 220 40 49
Godziny przyjęć interesantów: 08:00 - 14:00
WITD
W MEDIACH
PRZECIWDZIAŁANIE
KORUPCJI
Udzielanie informacji
w każdą środę
w godz. 9.00-15.00
(0-61) 656-77-21